Turcykel – Mols Bjerge og Østjylland

26. juli – 1. august 2025

Kursusbeskrivelse

Hvis du har lyst til at udforske det smukke landskab i Mols Bjerge og Østjylland fra en cykelsaddel, så kom og deltag i Rønde Højskoles cykelkursus. Vi tilbringer dagene i det bakkede terræn på naturskønne ruter, hvor vi undervejs besøger forskellige kulturelle og historiske seværdigheder.

Ud over glæden ved cykling lægger vi stor vægt på fællesskabet. Vi cykler i et behageligt tempo, der giver plads til hyggelige samtaler, pauser og en god kop kaffe. Dagsturene er på maksimalt 60 kilometer, og vi holder os samlet i gruppen hele vejen.

Opholdet inkluderer også morgensamlinger, fælles aktiviteter, sangaften og inspirerende foredrag, som bidrager til en alsidig og berigende uge.

Detaljeret program er under udarbejdelse. Offentliggøres primo januar 2025.
Der tages forbehold for ændringer i kursusbeskrivelsen.

Cykelkursus på højskole

A: Standardpris:  Dobbeltværelse – delt bad og toilet på gangen 4.875 kr.
B: Dobbeltværelse – eget bad og toilet på gangen – tillæg 200 kr. pris i alt 5.075 kr.
C: Dobbeltværelse – eget bad og toilet på “værelset” – tillæg 500 kr. pris i alt: 5.375 kr.
D: Enkeltværelse – delt bad og toilet på gangen – tillæg 500 kr. pris i alt 5.375 kr.
E: Enkeltværelse – med eget bad og toilet på gangen – tillæg 700 kr. pris i alt 5.575 kr.
F: Enkeltværelse – med eget bad og toilet på “værelset” – tillæg 1.000 kr. pris i alt 5.875 kr.

G: Sørger selv for logi 3.125 kr.
H: Camperer på skolens matrikel i egen autocamper/campingvogn 3.700 kr.

Generel praktisk information