Sommerhøjskole på Djursland

26. juli – 1. august 2025

Sommerhøjskole på Djursland

Sommerhøjskole på Rønde Højskole – oplevelser og perspektiver byder på interessante foredrag med udsyn, vid og samtalestof. Glæd dig også til udflugter i Østjylland med oplevelse af kunst- og kulturseværdigheder blandet med naturoplevelser. Morgensamlinger og fællessang fra højskolesangbogen er naturlige elementer i vores højskoleuge og du vil få massevis af muligheder for meningsfulde samtaler og dejlige oplevelser i skønne omgivelser. Vores idrætsfaciliteter er i top, og for dem, der ønsker det, vil der blive arrangeret f.eks. ketcherspil i hallen og morgenmotion. Så vel mødt til en aktiv og inspirerende uge.

Vi glæder os til at se dig.

Detaljeret program er under udarbejdelse. Offentliggøres primo januar 2025.
Der tages forbehold for ændringer i kursusbeskrivelsen.

A: Standardpris:  Dobbeltværelse – delt bad og toilet på gangen 4.875 kr.
B: Dobbeltværelse – eget bad og toilet på gangen – tillæg 200 kr. pris i alt 5.075 kr.
C: Dobbeltværelse – eget bad og toilet på “værelset” – tillæg 500 kr. pris i alt: 5.375 kr.
D: Enkeltværelse – delt bad og toilet på gangen – tillæg 500 kr. pris i alt 5.375 kr.
E: Enkeltværelse – med eget bad og toilet på gangen – tillæg 700 kr. pris i alt 5.575 kr.
F: Enkeltværelse – med eget bad og toilet på “værelset” – tillæg 1.000 kr. pris i alt 5.875 kr.

G: Sørger selv for logi 3.125 kr.
H: Camperer på skolens matrikel i egen autocamper/campingvogn 3.700 kr.

vandringer på rønde højskole sommerkursus

Generel praktisk information