Collage med højskoleelever

Tag med på rundvisning på højskolen

I filmen nedenfor viser eleverne Iben og Pernille dig rundt på Rønde Højskole. Du vil se alt fra dagligstuen, spisesalen og værelserne til tekøkkener, idrætshallerne og forskellige værksteder. God tur!

Kunne du tænke dig at se det hele tættere på, så vil vi meget gerne invitere dig på besøg på Rønde Højskole.

Moderne nyrenoverede faciliteter

Rønde Højskole er en gammel skole, men bygningerne er løbende vedligeholdt og moderniseret så de fremstår indbydende og tidsvarende.

Vi har følgende værelsestyper:

De fleste elever bor på dobbeltværelser, men du kan også bo på enkeltværelse for en merpris.

• Enkeltværelse – med eget bad/toilet.
  • Dobbeltværelse – med eget bad/toilet.
  • Enkeltværelse – 2 personer deler bad/toliet.
  • Dobbeltværelse – 4 personer deler bad/toilet.

Øvrige bygninger og faciliteter

Højskolen har veludstyrede faglokaler til kunst, håndværk/tekstil, naturvidenskab og musik. Vi har to idrætshaller, teatersal og gode undervisningslokaler. Derudover har vi kanoer, kajakker, surfudstyr og meget andet godt grej til adventure. Der er trådløst internet på højskolen. Om aftenen og i weekender kan du arbejde på egen hånd i de fleste lokaler.

OBS: Der er ikke optimal adgang for handicappede.