Smag på Djursland

26. juli – 1. august 2025

Det lokale, det unikke og det bæredygtige er tre ting som kendetegner “smagen af Djursland”.

Vi samler råvarer fra Djurslands smukke natur, som vi eksperimentere med i skolens professionelle produktionskøkken og det fantastiske friluftsområde med væksthuse, udekøkken og bålområde.

Krydret med inspirerende besøg hos lokale ildsjæle indenfor fødevarer og gastronomi samt spændende foredrag, giver får vi uge med indtryk for alle sanser.

Detaljeret program er under udarbejdelse. Offentliggøres primo januar 2025.
Der tages forbehold for ændringer i kursusbeskrivelsen.

Frise - Smag på Djursland

I: Standardpris:  Dobbeltværelse – delt bad og toilet på gangen 5.375 kr.
J: Dobbeltværelse – eget bad og toilet på gangen – tillæg 200 kr. pris i alt 5.575 kr.
K: Dobbeltværelse – eget bad og toilet på “værelset” – tillæg 500 kr. pris i alt: 5.875 kr.
L: Enkeltværelse – delt bad og toilet på gangen – tillæg 500 kr. pris i alt 5.875 kr.
M: Enkeltværelse – med eget bad og toilet på gangen – tillæg 700 kr. pris i alt 6.075 kr.
N: Enkeltværelse – med eget bad og toilet på “værelset” – tillæg 1.000 kr. pris i alt 6.375 kr.

O: Sørger selv for logi 3.625 kr.
P: Camperer på skolens matrikel i egen autocamper/campingvogn 4.200 kr.

Praktiske oplysninger

Generel praktisk information