• Hækling og kreativitet

Hækling – kreativitet på højskole

5. juli – 11. juli 2025

Hækling – kreativitet på højskole

Er du vild med at hækle, udforske nye mønstre og lære nye teknikker? Vores populære kreative kurser byder på en sommer i 2025 med fokus på hækling, strik, syning, design og broderi.

Som altid arbejder vi sammen med dygtige og inspirerende instruktører, der hjælper dig med at udvikle dine hæklefærdigheder og udforske dit kreative potentiale. Hvis du drømmer om en uge fyldt med hækleprojekter, godt samvær, foredrag, udflugter, fællessang og alt det bedste fra højskolelivet, så er vores hæklekurser lige noget for dig.

Detaljeret program er under udarbejdelse. Offentliggøres primo januar 2025.
Der tages forbehold for ændringer i kursusbeskrivelsen.

A: Standardpris:  Dobbeltværelse – delt bad og toilet på gangen 4.875 kr.
B: Dobbeltværelse – eget bad og toilet på gangen – tillæg 200 kr. pris i alt 5.075 kr.
C: Dobbeltværelse – eget bad og toilet på “værelset” – tillæg 500 kr. pris i alt: 5.375 kr.
D: Enkeltværelse – delt bad og toilet på gangen – tillæg 500 kr. pris i alt 5.375 kr.
E: Enkeltværelse – med eget bad og toilet på gangen – tillæg 700 kr. pris i alt 5.575 kr.
F: Enkeltværelse – med eget bad og toilet på “værelset” – tillæg 1.000 kr. pris i alt 5.875 kr.

G: Sørger selv for logi 3.125 kr.
H: Camperer på skolens matrikel i egen autocamper/campingvogn 3.700 kr.

Praktiske oplysninger

Generel praktisk information