Læs om tidligere elevers vej til drømmestudiet her:

Vind 20.000 kr. til et højskoleophold

Lige nu og frem til 6. maj har du chancen for at deltage i konkurrencen om et gavekort på 20.000 kr. til et højskoleophold. Her er hvad du skal gøre for at deltage i lodtrækningen:

1. Klik på knappen nedenfor og udfyld formularen.
  2. Aftal et besøg på den højskole du har valgt.
  3. Kryds fingre for at du bliver den heldige vinder af gavekortet på 20.000 kr.

Besøg Rønde Højskole

Åbent Hus d. 4. maj kl. 10-15

På Rønde Højskole holder vi Åbent Hus på Højskolernes Dag d. 4. maj, hvor du i tidsrummet kl. 10-15 kan møde vores elever og lærere, der vil vise dig rundt og fortælle dig om det hele. Tag dine forældre eller venner med til et hyggeligt besøg, hvor vi også byder på både frokost, kaffe og kage.

Hvis du ikke kan komme til Åbent Hus…

…, så kan vi sagtens finde en anden, der passer dig bedre. Vi byder meget gerne indenfor på rundvisning, et måltid mad og en god snak om højskolen.