Nyheder om 125 års jubilæum

• På Rønde Højskole får du hjælp, vejledning og konkret forberedelse, der hjælper dig med at klare dig godt til uniTEST.

• På Rønde Højskole får du hjælp, vejledning og konkret forberedelse, der hjælper dig med at komme ind på kvote 2

• Oplev en fantasktisk aktiv uge sammen med din teenager. Familiekurset på Rønde Højskole er for dig , der gerne vil have en aktiv uge med dine børn med unge fra 12 år og opefter. Familiekurset er aktiviteter, sjov og ballade med jævnaldrene samtidig med, at I får god tid sammen som familie. Prøv kræfter med blandt andet kano/kajak, snorkling, fiskeri, kreativitet, klatring på klatrevæg, mountainbike, bålmad, natløb, overnatning i shelter, fortælling, adventure-race, maddyst, slackline, turneringer og sæbekasserally.

Rønde Højskole og Efterskole opretter en jubilæumsfond

Sponsorater til 125 års jubilæum

I år har Rønde Højskole & Efterskole 125 års jubilæum, og vi er taknemmelige for, at vi igennem alle årene har haft mulighed for at lave god skole, så vores elever og kursister er kommet godt videre som reflekterede mennesker med blik for andre og for det fælles.

Vi opretter en jubulæumsfond

At vi fortsat eksisterer og trives skyldes ikke mindst den store lokale opbakning fra vores nærmiljø og vores skattede samarbejdspartnere. Vi har i anledning af jubilæet valgt at oprette en jubilæumsfond, som det er vores håb, at I vil overveje at bidrage til i form af et sponsorat. De indsamlede midler i jubilæumsfonden skal geninvesteres i initiativer, som vil komme vores lokalsamfund og kommende generationer af høj- og efterskoleelever til gode.

Midlerne vil gå til

• At støtte det lokale kulturliv gennem åbne, folkeoplysende arrangementer, som lokalområdet inviteres til at deltage i,
  • At investere i kunstværker af lokale kunstnere.

Bliv sponsor

Vi har opretttet 5 forskellige sponsorater til både erhverv og private med priser fra 200 kroner. Der er blandt andet attraktive foredragsbilletter og annoncering i lokalpressen og på højskolens sociale medier i spil til vores sponsorer.

Vi håber, mange har lyst at benytte sig af denne mulighed – og gerne i stedet for at betænke os med gaver eller blomster.

På forhånd tak for opmærksomheden!