Kommunikationsmedarbejder søges til Rønde Højskole og Efterskole

Drømmer du om at arbejde med markedsføring og kommunikation i et livligt miljø med unge mennesker?

Rønde Højskole og Efterskole søger en medarbejder til kommunikation og markedsføring med ansættelse fra 1. februar 2025 eller tidligere. 

Her får du mulighed for at sætte dine kreative evner og kompetencer inden for kommunikation og markedsføring i spil i et uhøjtideligt arbejdsmiljø med stærke værdier omkring fællesskab. Elsker du at være med, hvor det sker? Her kommer du både tæt på det strategiske maskinrum i dit samarbejde med skolens ledelse, og ind på en arbejdsplads som vægter høj faglighed og godt samarbejde på tværs af funktioner.  

Stillingens kerneopgaver er overordnet set

  • at bidrage til udviklingen af Rønde Højskoles og Efterskoles samlede elev-rekrutteringsindsats
  • at udvikle, koordinere og implementere Rønde Højskole og Efterskoles marketingkampagner målrettet kommende elever og kursister
  • at arbejde med positionering og branding af Rønde Højskole og Efterskole i overensstemmelse med skolens strategi

Varierede opgaver og stor indflydelse på arbejdet. Ikke to dage er ens, men kan bestå af

  • at redigere og udvikle hjemmesider i WordPress, SEO-optimere indhold mv.
  • at drive, udvikle og skabe indhold til Rønde Højskole og Efterskoles digitale marketingaktiviteter, samt iværksætte annoncering –  på bl.a. Google Ads, Meta, LinkedIn, TikTok mv.
  • at følge op på kampagner blandt andet i Google analytics i forhold til effekt og konverteringer
  • indholdsproduktion til trykte medier, hjemmeside og SoMe, herunder grafisk opsætning, fotografering, video og tekst 
  • undervisning af højskoleelever inden for fagområderne kommunikation og medie
  • samarbejde med skolens administrative team og lærerne om arbejdet med skolens kommunikation og markedsføring

Du har en stærk markedsførings- og kommunikationsfaglighed med i rygsækken og du

  • har en relevant uddannelse inden for markedsføring og kommunikation, og har strategisk og forretningsmæssig forståelse
  • har erfaring med markedsføringskampagner lige fra strategi til implementering
  • har kendskab til ungekultur og evner at se fremtidige udfordringer og mulige løsninger inden for rekruttering af elever og kursister
  • har professionel erfaring med og viden om brug af sociale medier og digital engagering af unge mennesker
  • har erfaring med programmer som  Canva, Adobe Photoshop, InDesign og Premiere Pro
  • arbejder struktureret og resultatorienteret, men samtidig holder fingeren på pulsen ift. nye ideer og kreative vinkler
  • er teamspiller, har gode samarbejdsevner og er dialogorienteret i din tilgang til dine omgivelser
  • er en stærk formidler i skrift, billeder og tale f.eks. når vi deltager i messer, events eller lignende

Om arbejdspladsen

Rønde Højskole og Efterskole er en vigtig kulturorganisation og samlingssted på Djursland, hvis hovedsigte er at danne og uddanne mennesker til at tage ansvar for eget liv og fællesskaber. Her bliver du en del af et udviklingsorienteret skolemiljø med 70 ansatte og 180 efterskoleelever, 120 højskoleelever og 500+ sommerkursister. Rønde Højskole og Efterskole er en kombineret skole med en stærk studiefaglig profil i kombination med en bred vifte af linje- og valgfag. Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men for den rette kandidat, kan deltid være en mulighed. 

Spørgsmål til stillingen kan rettes til økonomichef Margit Bannebjerg mb@rhe.dk telefon 86 37 19 55. Ansøgningsfrist er den 11. december 2024 kl. 12. Ansøgningen sendes elektronisk i én samlet PDF fil til ansoegning@rhe.dk  Ansættelsessamtaler afholdes den 17. december